Hey riders how was your ride? =D - Reisverslag uit Bowling Green, Verenigde Staten van Els Hanssen - WaarBenJij.nu Hey riders how was your ride? =D - Reisverslag uit Bowling Green, Verenigde Staten van Els Hanssen - WaarBenJij.nu

Hey riders how was your ride? =D

Door: Els Hanssen

Blijf op de hoogte en volg Els

16 September 2010 | Verenigde Staten, Bowling Green

Eindelijk is het 4 september, eindelijk naar de hoogste achtbaan van de wereld!
Ik open de gordijnen en!!... regen.. als nu maar alles open is... rennend door de regen op naar het busje van BGLI.

Na 1 uur in het busje zitten, het weer zien veranderen van regen naar zon waren we er eindelijk... na bijna mijn stem al kwijt geraakt te zijn voor het park binnen te zijn.. (we zijn er, we zijn er, we zijn er!!) gingen we eindelijk naar binnen, eerste achtbaan.. DICHT te veel wind.. Ik keek naar de hoogste achtbaan... ik zie geen treintje jij wel?? Dat begon al goed!

Dan maar beginnen met een kleine achtbaan... Dat dacht ik maar het was een goede om mee te beginnen want hij was toch heftiger dan ik dacht! op naar de volgende!

He de Top Thrill Dragster rijdt weer!!.. daar gaan we dan.. eenmaal aangekomen horen we dat hij kapot is..mmmz... 3 uur later... eindelijk in de rij... verschrikkelijk zenuwachtig... knikkende knieeën... ik moet plassen/ kan 7 kleuren strond schijten maar ik zal en moet erin gaan. Laurie zegt:"voorste karretje?? er is wel een langere wachtrij". een goed excuus om op de 2 rij stoelen te gaan zitten... okee daar gaan we.. klamme handjes houden de beugels stevig vast... hij rijdt... oh nu stopt hij weer.. hoort dit? ... GROEN..... WAAAAAHHH (eigenlijk kan ik niet schreeuwen door de wind) bijna op de top.. Ej Lau eigenlijk is dit best leuk (over het bultje) WAAAHHHHH ... HET WAS TOTALLY AWESOME DUDE!! we hebben het overleefd...

Na deze ervaring treffen we de rest van de groep en gaat ons achtbanen avontuur verder.. okee ik wist dat achtbanan hoog konden zijn, maar waarom moet alles minimaal 2 keer zo hoog zijn als de Phyton in de Efteling?

Het wordt later en donker.. we willen nog een paar achtbanen doen maar de achtbaan die we willen doen is stuk (dat gebeurt hier blijkbaar best wel veel)... dan maar verder we komen in een soort bos met allemaal lichtjes.. zoo mooi .. slik... het lijkt wel kerstmis.. na een paar mooie plaatjes geschoten te hebben gaan we naar huis...

Een dag met veel knikkende knieeën, een Laurie naast me die me probeert te laten genieten van het uitzicht.. wat haar dus niet lukte omdat ik daar echt te bang voor was.. bijna in je broekplasmomenten van angst.. was dit een MEGADAG!!

: Kijk hier voor de illegale opnames made bij anonymous fontys students...

Top thril dragster: http://www.youtube.com/watch?v=kzfHbor9ugc

Magnum force:
http://www.youtube.com/watch?v=UTgRtghgUH8


  • 16 September 2010 - 05:14

    JohanT:

    "maar de achtbaan die we willen doen is stuk (dat gebeurt hier blijkbaar best wel veel)"

    Toch fijn dat ze kapot zijn voordat je er in stapt ;)

    Leuk om te lezen dat je het zo naar je zin hebt!

    Gr
    JT

  • 16 September 2010 - 07:42

    Marjolein:

    Hej meid,

    super leuk om je verhalen te lezen. zo te merken heb je het zeker naar je zin. Lijkt mij ook wel eng zo de filmpjes te zien maar wel gaaf om een keer gedaan te hebben, echt super! Nog veel plezier daar!

    kus Marjolein

  • 16 September 2010 - 15:55

    Johan B:

    Leuk om die filmpjes te doen en te horen dat je het daar naar de zin hebt.
    Ik zou niet in zo ding gaan zitten. Maar we horen wel weer wat je de volgende keer weer te vertellen hebt.

    Nog veel plezier en we horen weer snel van jou.

    gr. Johan B

  • 16 September 2010 - 19:15

    Jouw Menneke:

    Hey meisje,

    Het is lang gelede dat ik je gesproken heb, toch zeker al 26 uur ;) Iedere keer als ik je spreek hoor ik dat het goed met je gaat, dus met mij gaat t dan ook goed.
    Nog 94 dagen en jij bent alweer terug, wat vliegt de tijd toch...
    Ik spreek je snel weer.

    Hou van jou Xxxx je vriendje

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Bowling Green

Ohio

Recente Reisverslagen:

09 December 2010

Oh kom er eens kijken!!

09 December 2010

Put your hands up for Detroit!

09 December 2010

Happy birthday to me!

09 December 2010

De 11 de van de 11 ...

03 December 2010

Spetter Pieter Pater, Lekker in het water!
Els

Actief sinds 04 Mei 2010
Verslag gelezen: 94
Totaal aantal bezoekers 14724

Voorgaande reizen:

13 Augustus 2010 - 19 December 2010

Ohio

Landen bezocht: