De 11 de van de 11 ... - Reisverslag uit Bowling Green, Verenigde Staten van Els Hanssen - WaarBenJij.nu De 11 de van de 11 ... - Reisverslag uit Bowling Green, Verenigde Staten van Els Hanssen - WaarBenJij.nu

De 11 de van de 11 ...

Door: Els Hanssen

Blijf op de hoogte en volg Els

09 December 2010 | Verenigde Staten, Bowling Green

‘S nachts na tweeën dan gaan we met zijn allen naar beneden!!
11 november, Alaaf Alaaaf!! Natuurlijk moesten we ook de Nederlandse in ere te houden.
Een carnavals feestje dus… helemaal opgedost… 8 liter bier (helaas Heineken) in de koelkast en de muziek lekker hard aan.. na 1.5 uur meebleren met de beste Nederlandse en Duitse carnavalskrakers stond er ineens een Amerikaan voor de deur… een verklede Amerikaan… met een politiebadge!

Of de muziek wat zachter kon want er was geklaagd over geluidsoverlast… oeps… vooral als Linda de deur opend met een shirt zo hoog opgeknoopt als een naveltruitje 3d bril op en een heel kort broekje! Maar hij zag dat het gezellig was en liet ons ervan af komen met een waarschuwing.
Nadat de muziek zachter was gezet hebben we plaats gemaakt voor een drankspelletje omdat echt feesten er niet meer inzat.. gelukkig vloeide het bier tijdens het kingsen rijkelijk en had vooral Dana te diep in het glaasje gekeken… Een s chitterende avond… een beetje het Carnavals gevoel… maar het blijft toch anders… ALAAAAAF!!!