Happy birthday to me! - Reisverslag uit Bowling Green, Verenigde Staten van Els Hanssen - WaarBenJij.nu Happy birthday to me! - Reisverslag uit Bowling Green, Verenigde Staten van Els Hanssen - WaarBenJij.nu

Happy birthday to me!

Door: Els Hanssen

Blijf op de hoogte en volg Els

09 December 2010 | Verenigde Staten, Bowling Green

Jaaaaaaaaaaaa eindelijk 23!! JARIG!!
Ik zat rustig in mijn kamertje de 19de toen om kwart voor 12 de eerste personen binnen kwamen gelopen, ballonnen.. knal!! En nog meer balonnen!
Dan maar gezellig in de kamer gaan zitten en om 12 uur….. HAPPY BIRTHDAY TO YOU, HAPPY BIRTHDAY TO YOU HAPPY BIRTHDAY TO EEELLSS HAPPY BIRTHDAY TO YOU! Ik was eindelijk jarig… als een van de weinige die echt er naar toe leefde om jarig te zijn! Na een heerlijke cake te hebben gegeten gingen we wat drinken en heerlijk chillen!! En natuurlijk cadeautjes uitpakken! Een heerlijke joggingbroek en een lekker warme plaid.

De dag van mijn verjaardag gingen we eerst lekker lunchen bij Call of the Canyon … heeeeeerlijk!!! Helaas zijn die sandwiches zoo groot dat je hem gewoon niet in een keer opruimen… gelukkig kennen ze hier de doggybags en konden we de andere helft meenemen naar huis en opeten als diner.

Om 11 uur was het zover! Stappen!! We wilden naar een karoake bar!! Helaas zijn die hier niet open op een zaterdagavond :S! Dan maar naar onze stam club de Clazel! Na heel veel borrels en heel veel bier waren waar we zijn moesten,, Naar de kloten!! Haha het viel wel mee maar het was zeker gezellig.

Natuurlijk moesten we op gepaste wijze mijn verjaardag afsluiten… afterparty in de jacuzzi!!! Lekker bubbelen… Nadat iedereen het TE warm had gekregen en toch wel heel erg moe was gingen we slapen.. Ik had een super tof verjaardagsfeestje!

LANG ZAL IK LEVEN!