Spetter Pieter Pater, Lekker in het water! - Reisverslag uit Bowling Green, Verenigde Staten van Els Hanssen - WaarBenJij.nu Spetter Pieter Pater, Lekker in het water! - Reisverslag uit Bowling Green, Verenigde Staten van Els Hanssen - WaarBenJij.nu

Spetter Pieter Pater, Lekker in het water!

Door: Els Hanssen

Blijf op de hoogte en volg Els

03 December 2010 | Verenigde Staten, Bowling Green

Nemo in de achterbak, klep dicht en gaan met die banaan! Op naar de Niagra Falls.
Na vijf uur rijden, 3 tussenstops voor eten en koffie, 472 potjes met vet verder waren we eindelijk bij ons motel. We ervoeren even een “net als in de film”momentje… het was een zon typisch motel wat je altijd in de films ziet… waar normaal gesproken mensen worden vermoord en drugs gehandeld word.. Na de sleutel gekregen te hebben konden we zien of het van binnen net zo erg was als van buiten… eerste gedachte :”Het valt best mee!” tweede gedachte:”Wow het stinkt hier wel naar pis… even de raam open!” Na de spullen uitgepakt the hebben waren we klaar om naar de Falls te gaan!

Na 5 minuten later de auto geparkeerd the hebben hoorden we hem al.. spannend… spannend… spannend! En daar was ie dan… “oooooohh…. Wauuuww…het is echt heeel mooi!” Na een flink stuk door te kou gelopen te hebben en natuurlijk genoten te hebben van het uitzicht was het tijd om te gaan eten.. maar waar… Toch maar naar het Hard Rock Café.. we stapte uit de auto en toen… vuurwerk!! Rennen… rennen .. rennen… eenmaal daar … Hield het op.. dan toch maar gaan eten..
Na heerlijk gegeten te hebben wilden we nog even wat rondlopen… de eerst souvenir winkel… een crappy tweedehands winkel… tja toch niet echt wat we verwachten… dan maar wat drinken… maar waar… wisten wij dat dat nergens kon aan de Amerikaanse kant… Dan maar even bij Danny’s en daarna lekker slapen..

Zondagmorgen… na heerlijk geslapen te hebben was het tijd voor het grote werk.. De “Falls” vanaf de Canadese kant!! Het was nog meer “wauw… ooohhh… super vet!!” Was het tijd voor de eerste trip, “Journey behind the falls””, via een gangetje wat gehakt was in de rots waar de Falls vanaf kwamen… konden we tot ongeveer 2 meter achter de falls komen…. Wat een geluid!! En wat komt er veel water naar beneden?! Eenmaal terug wilden we heel graag met het bootje bij de Niagra Falls varen… Helaas kon dat niet want het water stond te laag… jammer de bammer… Dan nog maar gewoon wat souvenir winkels doen en lekker buiten zitten het was namelijk heeerlijk weer!
Voor dat we naar huis gingen moesten we natuurlijk nog even lekker eten en dat met uitzicht op de Niagra Falls, een betere afsluiting konden we niet hebben.

Toen weer de auto in .. 3x koffiestop en toen heerlijk ons eigen bedje in.. Niagra Falls in een woord:”Waauw”.

foto's zie:

• 03 December 2010 - 10:57

Mama:

mooie fotos
    kei leuk verslag
    veel plezier met st nicolaas
    veel liefs en tot over 16 dagen
    groetjes mama

• 03 December 2010 - 15:24

Ome Peter.:

Dag Els.

Volgens mij heb je in die 4 maanden voor een aantal jaren je vakantiegevoelens in kunnen vullen.
    Of was het toch geen vakantie. Hoe het verlopen is met de opdracht van je stage horen we wel als je weer thuis bent. Over ongeveer 2 weken begin je aan de thuisreis. Wat zal dat tegenvallen. Het is hier echt winters weer op dit moment. Maar zoals je weet kan het hier weer erg snel veranderen. Ik wens je nog een paar fijne weken. Groetjes.

• 03 December 2010 - 15:38

Johan B:

Ha els,

Fijn om te horen dat het goed met je gaat.
    Mooie foto's heb je er opgezet. Dat doet me denken aan nieuw zeeland daat had je ook van zo mooie plekken waar je goede foto's kon maken.
    Nou geniet er maar van voor je het weet ben je weer in het koude nederland.

gr. johan