Carnaval maar dan anders! - Reisverslag uit Bowling Green, Verenigde Staten van Els Hanssen - WaarBenJij.nu Carnaval maar dan anders! - Reisverslag uit Bowling Green, Verenigde Staten van Els Hanssen - WaarBenJij.nu

Carnaval maar dan anders!

Door: Els Hanssen

Blijf op de hoogte en volg Els

22 November 2010 | Verenigde Staten, Bowling Green

Het laatste weekend van oktober! Een weekend waar we allemaal naar uitgekeken hebben "Halloween"! Carnavallen in Amerika, is het echt zo groot, is het echt net als carnaval?

- Net zo veel verkleede mensen?
- Net zo veel bier?
- Net zo veel polonaise, oh nee dat kennen ze hier niet!
- Net zo veel katers?
- Schooiende kinderen voor snoep?

Eerst maar eens een kostuum pakken, ja ze zijn hier nog origineler met pakken.. na veel passen en meten, en veel karakters gepasseerd te zijn, kok, pebbles werd het uiteindlijk Tinkerbell. Zo het kostuum was binnen.

Time to dress up!! Alle Fontys studenten hadden goed hun best gedaan. En Ja het leek net Carnaval! Hossend in de polonaise naar het appartement waar we moesten wachten op de taxi! Na flink wat bier te hebben genuttigd was daar eindelijk de taxi.

Eenmaal op mainstreet moet ik zeggen dat het toch wel begon te kriebelen, Carnaval!! Maar toch was het hier ook schokkend.... TE veel dikkemensen in TE korte rokjes, truitjes ... Het schijnt toch moeilijk te zijn om te begrijpen dat mensen dat NIET WILLEN ZIEN!!!

In de Clazel werd er een mooi feestje gebouwd maar ik moet toch eerlijk toegeven dat ik de , eeuwige, alleen leuk met carnaval krakers miste... waar bleef de polonaise.. de dans met de poortjes... tja het is toch niet helemaal het zelfde..

Na veel bier feest en gezelligheid, was het om half 3 toch weer tijd om naar huis te gaan... Lekker slapen... Lekker draaien in mijn bedje... ach het was een mooie avond!!!

Foto's http://en.fotoalbum.eu/elsie1987

• 24 November 2010 - 08:10

Johan B:

Zo els,

Dus jij hebt het daar goed naar de zin maar je wil toch liever hier carnaval vieren?
    De foto's zijn ook allemaal mooi. De omgeving en zo.
    Leuk te horen dat je het goed naar je zin hebt.

Gr. johan