New york... New york.. part 2 - Reisverslag uit Bowling Green, Verenigde Staten van Els Hanssen - WaarBenJij.nu New york... New york.. part 2 - Reisverslag uit Bowling Green, Verenigde Staten van Els Hanssen - WaarBenJij.nu

New york... New york.. part 2

Door: Els Hanssen

Blijf op de hoogte en volg Els

05 November 2010 | Verenigde Staten, Bowling Green

De zondag... ja ja eindelijk was het zover... De Sex and the city tour!!!! Dat was echt fabulous!! .. na bijna te laat aangekomen te zijn op de plek van bestemming konden we gelukkig gewoon mee!! Eerst naar de sex shop waar Charlotte haar "rabbit" had gekocht.. .wat een lol hebben we gehad.. super grappig! Daarna gingen we cosmopolitons drinken... en ooh we voelden hem allemaal al gouw genoeg hangen maar dat mocht de pret natuurlijk niet drukken! Daarna gingen we een muffin eten bij de bekende bakker... oh wat was die goed!!! ooh zooo goed!! zoooo lekker!! nog nooit zoiets lekkers geproefd!!!

Daarna naar huis... op naar het Hard rock Cafe.. want daar wilden we super graag eten!! Na anderhalf uur waren we eindelijk aan de beurt...
Het eten was bij mij en linda goed en bij de rest matig... Dana kreeg haar eten echt veel eerder dan ons waardoor ze had al op had en de vegaburger van edmee was koud dus een hoop gedoe... krijgen we het bonnetje hebben ze 30 dollar fooi geteld!! :O.... Ja daag!! Na een klacht ingediend te hebben kregen we ongeveer 20% korting dus dat hadden we goed gefixed! Daarna gingen we nog met een paar man nog even uitbuiken met een wandelingetje door NY.

Maandag, Doe-dag! Vroeg uit de veren en op naar de ferry die langs het vrijheidsbeeld vaart....wat leuk wat leuk!! Eenmaal foto;s gemaakt hadden we het daar wel mee gehad... even eten bij mcDonalds en dan naar het museum van ground zero!.... Wow dat was echt heel heftig! Was super mooi!! maar wel erg poeh.... je wordt wel even met beide benen op de grond gezet!!! maar goed.. dat is ook wel weer eens goed... toen naar Wallstreet even foto;s geknipt en toen gingen Ik Edmee en Laurie naar Central Parc.
Waar we even heerlijk op de fontein van friends hebben gezeten. en naar the Boathouse gekeken... ging ik een hotdog kopen... een heerlijke hotdog...die weer zo verkeerd viel dat ik er nu nog steeds ziek van ben... Na deze overheerlijke hotdog gingen we eindelijk naar het theater.... BILLY ELLIOT OP BROADWAY!!!
Het was Fantastisch!!!!! zooo mooiiii... dat is toneel!!!! FANTASTISCH BEN ER NOG STEEDS WOEIHH VAN !!

Dinsdag gingen we weer naar huis... helaas... even nog een klein beetje rondgelopen en toen de taxi naar huis... eindelijk een fatsoenlijke douche want van deze 5 dagen hier hadden we 3 dagen koud water!!

Dus na een mooie reis thuis weer genieten!

• 14 November 2010 - 22:02

Leon:

Nog 35 dagen en dan ben je gelukkig weer terug. Dan heb je veel gezien en ben je een ervaring rijker, tenminste dat lees ik allemaal.
    Hopelijk hoef ik je daarna nooit meer zo lang te missen.

Xxxx je vriendje