De eerste dagen... - Reisverslag uit Bowling Green, Verenigde Staten van Els Hanssen - WaarBenJij.nu De eerste dagen... - Reisverslag uit Bowling Green, Verenigde Staten van Els Hanssen - WaarBenJij.nu

De eerste dagen...

Door: Els Hanssen

Blijf op de hoogte en volg Els

14 Augustus 2010 | Verenigde Staten, Bowling Green

Hallo allemaal,

Eindelijk het eerste berichtje op mijn waarbenjij.nu.
Na een lange vlucht, heftige landing en heel erg warm weer. Zijn we nu eindelijk op onze eerste lokate. Want de Enclave 2 zijn ze aan het poetsen dus moeten we ons maar vermaken met wat minder luxe, of ja heel veel minder luxe! maar dat gaat allemaal goed komen als we dinsdag gaan verhuizen. Na gisteren eerst gezellig wat te hebben gedronken in een kroeg. Ben ik heerlijk gaan slapen op een vreselijk bed.

Vanmorgen heerlijk wakker geworden van de warmte. Het is hier namelijk heet. Het is nu ongeveer 7 uur en nog 30 graden. Vanmorgen de eerste trip gehad naar de Wall Mart! het is inderdaad super groot.Na 2 uur wandelen door alle gangpaden, waren alle boodschappen geshopt, ik heb gewoon hardloopschoenen gekocht!(nu het hardlopen nog) Daarna hebben we zelf een grandtour gedaan over de campus, even in de sportzaal onze cheerleader kunsten laten zien en daarna op het heilige gras gestaan van het american footbal veld!

Foto's komen zo snel mogelijk op http://elshanssen.mijnalbums.nl

Nou wij gaan naar de Taco Bell!

Bye bye!

• 15 Augustus 2010 - 07:37

Johan:

Ha els,

Hoop dat je geniet van alle dingen doe doet en gaat doen.
    Maar zo te horen bevalt het je daar allemaal heel goed. Lekker warm weer dus kan niet beter of wel?

Gr. johan

• 15 Augustus 2010 - 07:43

Anouk:

Haha toen wij daar aankwamen was het ijskoud! gelukkig kunnen jullie nog lekker een kleurtje krijgen :-) waar verblijf je de komende dagen, in een hotel? geniet ervan! x

• 15 Augustus 2010 - 20:37

Inge Swinkels ;o):

Heey Els,

Fijn om te lezen dat alles goed gaat...
    30 graden, mmm, beter als hier op dit moment (regent al de hele dag!!)
    Heb me aangemeld dat ik iedere keer een email krijg als je een nieuw verhaal getypt hebt, dus ben er klaar voor :D:D
    Veel succes en heel veel plezier...

Groetjes Inge

• 03 September 2010 - 20:27

Barry:

Hee Els,
    Zo te lezen heb je het goed naar je zin in Amerika. En in ieder geval beter weer als hier. Veel plezier nog en succes met de lessen en ik lees me binnenkort wel weer bij.

Gr xx Barry