Waarom wilden we perse in de dorms verblijven? - Reisverslag uit Bowling Green, Verenigde Staten van Els Hanssen - WaarBenJij.nu Waarom wilden we perse in de dorms verblijven? - Reisverslag uit Bowling Green, Verenigde Staten van Els Hanssen - WaarBenJij.nu

Waarom wilden we perse in de dorms verblijven?

Door: Els Hanssen

Blijf op de hoogte en volg Els

15 Augustus 2010 | Verenigde Staten, Bowling Green

Vandaag zijn we wezen kijken naar the Enclave 2!... wow... wat is dat mooi groot en heerlijk.. kan niet wachten om te gaan verhuizen.
Je komt gewoon binnen in een ruime woonkamer met een grote keuken uitgerust met alles.. we hebben zelfs in een klein hok naast de keuken een eigen wasmachine en droger! Dan kom je in de slaapkamer, een grote kast, 2 persoonsbed en eigen badkamertje met douche en wc!! heerlijk.. natuurlijk moesten we het zwembad meteen even uitproberen... gezellig met z'n allen erin geplonst, we hadden het niet beter kunnen treffen!! ... Was het maar dinsdag... dan kunnen we verhuizen!!

Bye bye!!

• 16 Augustus 2010 - 02:53

Ad Van Alphen:

cool! Wanneer gaat Eka naar z'n dorm?? ha ha
    Jus'kiddin'....

• 16 Augustus 2010 - 19:19

Johan:

Ha els,

Ik zie wel jij komt je tijd wel door.
    Geniet maar van het uitzicht en van het zwembad,
    Blijf maar van die mooie foto's sturen.

Gr. johan

• 17 Augustus 2010 - 07:14

Bv-tje:

Ha meis,

Nou dat kom helemaal goed daar, dat zien we wel! Geniet er maar lekker van! tot mailus...

grs xx je Bvtje

• 17 Augustus 2010 - 12:11

Loes:

Hee Els,

Goed om te horen dat je toch nog veilig bent aangekomen...:P 's Morgens vroeg 30 graden is een beetje too much misschien, maar toch ben ik wel jaloers, want zoals Inge al zei regent het hier nogal wat de laatste dagen! Geniet maar van de lekkere afkoeling in het zwembad en veel plezier met de verhuizing!!!

Kus Loes

• 18 Augustus 2010 - 08:01

Tante Annie:

Hello, Els,
    Leuke foto's van de groep.Lekker heet daar.
    Hier is het nu 20 graden.
    Vandaag sluit men bij ons de airco aan, voor de hete dagen die wij nog zullen krijgen.Volgens Piet Paulusma wordt het bij ons steeds extremer weer.We blijven je volgen
    Groeten van Ome Peter en mij.doei.

• 19 Augustus 2010 - 13:11

Marjolein:

Hej Els,

zo te zien en te lezen heb je je plekje al gevonden, gezellig met de rest van de reizigers vermaak jij je wel niet? ben net terug van vakantie, Portugal is echt super mooi en het weer was goed. niet zo warm als het nu bij jou is dus geniet er maar van! Ik ben benieuwd naar je volgende bericht en foto's!

Liefs Marjolein

• 19 Augustus 2010 - 18:17

Mirthe:

Soo Els en dana, dat ziet er goed uit! En dat zwembad, heerlijk! Zo zijn de studentenhuizen in nederland niet uitgerust! Heel veel plezier daar en geniet ervan!

X mirthe