XXL cultureshock - Reisverslag uit Bowling Green, Verenigde Staten van Els Hanssen - WaarBenJij.nu XXL cultureshock - Reisverslag uit Bowling Green, Verenigde Staten van Els Hanssen - WaarBenJij.nu

XXL cultureshock

Door: Els Hanssen

Blijf op de hoogte en volg Els

25 Augustus 2010 | Verenigde Staten, Bowling Green

Zo de eerste week zit erop!! Erg leuk maar ook heel erg vermoeiend... Maandag hebben we de eerste les Engels gehad maar gelukkig nog geen huiswerk of niets dus gewoon wat chillen bij het zwembad.. niet dus... er was wat mis met onze vakken dus we hebben 2 middagen weggegooid met het rondhangen op de campus om alles te regelen maar dat is nu eindelijk gelukt... Als hoofdvak Engels en mijn Course op de BGSU Film en TV critisism!

Maar de appartementen zijn heeerlijk!! je eigenkamer met twijfelaar formaat bed! Je eigen douche (ken net) maar wel groot genoeg en dan nog je wasbakje enzo... puur genieten.. ik zit samen met Dana en Vienna en Linda in een appartement... en tot nu toe gaat het goed.. haha.. het eten smaakt en ik heb mijn eerste wasje al gedraaid zonder dat het gekrompen is!

Maar wat zijn de mensen hier dik.. ik sta er nog steeds van te kijken!! Zelfs op stap voel ik me echt super slank!! heerlijk :P!! haha...

Shoppen hebben we natuurlijk ook al gedaan en wat is het hier goedkoop!! ongelooflijk.. heb een niewe zijn zaterdag op stap geweest naar The Attic... super leuk..alleen om half 3 weer naar huis anders reed de shuttle bus niet meer!! beetje jammer! Maar genoeg indrukken op gedaan!! Dikke mensen in paaldanspalen AI!!! Een Edmee die haar rietje in haar neus stak, wat ervoor zorgde dat ze een bloedneus kreeg!! haha en veel dronken mensen..!!

Zondag hebben we een beetje een lamme dag gehad.. het weer was niet zo heel erg mooi (nu wel dus dadelijk leren in de zon bij het zwembad..) en natuurlijk mijn eerste essay geschreven.. ik moet er wel weer aan wennen hoor.."Huiswerk"..

Vandaag heb ik een super fiets gekocht haha.. een kei oude racefiets!! maar goed hij was MAAR 25 dollar!! Super fijn!!
Nu lekker leren in het zonnetje bij het zwembad en bye bye!!

• 26 Augustus 2010 - 08:54

Marjolein:

Hej Meid,

Zo de horen heb je het echt goed naar je zin,en is alles weer goed geregeld. Ik kwam er achter dat ik nu nog later naar school moet, maar ja, dat wordt dan dadelijk ook weer wennen ivm het huiswerk maar dat komt wel goed toch?leuk te horen dat je je daar goed vermaakt en dat het goed gaat met de studie tot nu toe. Ik ben wel een beetje jalours nu je in de zon bij het zwembad nog je huiswerk kan maken want hier is het weer echt het Nederlandse weertje! Geniet er maar van oke? je hoort snel weer van me...

Liefs Marjolein

• 26 Augustus 2010 - 08:56

Marjolein:

Hej meid,

nog een ding vergeten, als ik contact met je zou hebben moest ik van Leon de groetjes en de kusjes doen en zeggen dat hij super veel van je houd..

Dus bij deze!
    Liefs Marjolein

• 28 Augustus 2010 - 09:57

Bv-tje:

ha meis, Wat fijn dat je het zo naar je zin hebt daar!! Hier mis ik je wel..zeker nu het hier kermis is..want nu ben ik mijn sjimmiemaatje kwijt haha! Nou nog veel plezier en tot gauw! kus je bv-tje

• 31 Augustus 2010 - 19:32

Ome Peter:

Dag Els.

Zio te lezen heb je goed naar je zin. Ik denk niet dat je Liessel kermis mist. Wij hebben zondag met de familie Verhees een BBQ gehad.
    Gisteren zijn we naar het matinéé geweest. En vandaag een dagje Schiedam.
    Ik heb me aangemeld om je reisverslagen te kunnen volgen. Ik lees wel hoe het verder gaat. Ik zal eens kijken of tante Toos contact kan leggen via HalloBuitenland.nl. Ik ben benieuwd. Groetjes en verder veel succes in de States van tante Toos en ome Peter.