It's oh so quit.. shhhh shhh.... - Reisverslag uit Bowling Green, Verenigde Staten van Els Hanssen - WaarBenJij.nu It's oh so quit.. shhhh shhh.... - Reisverslag uit Bowling Green, Verenigde Staten van Els Hanssen - WaarBenJij.nu

It's oh so quit.. shhhh shhh....

Door: Els Hanssen

Blijf op de hoogte en volg Els

02 September 2010 | Verenigde Staten, Bowling Green

Ongeveer drie weken zijn er nu gepasseerd!! Je leert nu echt de omgeving kennen .. het is toch zo mooi.. ik heb gewoon mijn eigen natuurlijke wake up light die ongeveer elke morgen rond een uur of half 6 afgaat... Zo heb ik witte luxaflex waar de zon dus elke hartstikke doorheen schijnt en heb ik als wakker-word-geluid het gekrijs van varkens die geslacht worden (er zit namelijk een varkensslachterij achter ons appartementencomplex)
Nadat ik dan heerlijk heb genoten van mijn toast met jam (ja ja, de broodrooster is aangeschaft) Haal ik mijn fiets van het slot en ga ik weer heerlijk, met de zadelpijn van de vorige dag, op weg naar school.
...Even langs de starbucs, want half 6 is toch wel vroeg...
Aangekomen parkeer ik mijn supersonische fiets in het rek en zijn mijn billetjes blij dat ze weer wat zuurstof en beweging krijgen!
Op naar de sporthal.. HUH?! .. Ja.. je zou denken dat Amerikanen van heel groot en heel luxe houden, maar ik denk dat ze de abroad students in hun vertrouwde omgeving willen laten zitten het is namelijk een klein, benauwd lokaal, en zoveel verschillende stoelen dat je denkt dat ze bij een tweedehands winkel zijn geweest...
Ryan onze leerkracht kijkt weer hoopvol de klas in en begint zijn les. En wat hebben jullie gedaan het afgelopen weekend?? Blijkbaar hebben 'The Fontys studenten' een veel spannender leven dan de Chinezen, Zuid Koreanen, Japanners en de Saoudie Arabiers bij elkeaar... Want op het moment dat wij zijn uitgepraat blijft het stil..... Dan maar weer even alles door elkaar gooien... Heerlijk! altijd fijn... De een slaapt, De ander heeft de geur van tomatensoep uit een pakje nog in zijn haar hangen omdat hij gistern zoo lekker heeft gekookt.. Verder zitten er 2 meisjes die schijnbaar in level 900 zitten maar het woord turtle nog niet begrijpen.. Tja 2000 euro voor les? naja het is in ieder geval een hele ervaring!
De les voorbij.. te warm buiten naja dan moeten we maar WEER aan het zwembad gaan liggen... He vervelend!!
's Avonds even lekker kokkerellen, gezamelijk eten.. 10 heeele minuten huiswerk maken en dan nog even lekker voor de tv met 355 Kanalen...
(die inmiddels wel weer zijn afgesloten ... tja)
En dan maar weer lekker gaan slapen...Oh nee het wordt me toch nog even niet gegund... toeoeoeoeoeoeoeoeoeoeoeeot (dit ongeveer voor 5 min om het half uur) Tja het is schijnbaar erg lastig om ook een bel bij de spoorwegovergang te plaatsen dus moeten de treinen het zelf maar doen... naja hij is nu weg...

HAVE A GOOD ONE!!!

  • 02 September 2010 - 19:21

    Marjolein:

    Hej els, ja leuk weet wat van je te horen, ik was er alweer benieuwd naar. Erg leuk jou brief echt super!heb je ook nog nieuwe foto's of niet? hoe gaat het met de lessen???hoor graag weer wat van je als je uitgechild bent.zo wat heb jij nu een leven daar haha, lekker wat studeren en veel genieten van de zon! je hebt het ook zeker verdient en er erg hard voor gewerkt dus... genieten maar!!!!

    kus Marjolein

  • 03 September 2010 - 14:18

    Bv-tje:

    Ha meis, soo wat heb jij het goed daar..en dan nog slimmer worden ook hahaha...hier gaat alles zn gangetje..nog maar 1 weekje..waahaaaa! het echte aftellen is begonnen. Heb je nog nieuwe leuke foto's??? Tot gauw..kusje bv

  • 03 September 2010 - 17:27

    Inge:

    Haha, de geur van tomatensoep uit een pakje :D:D
    Je kunt beter tomatenketchup uit een fles in je haren hebben om de groene gloed eruit te krijgen ;);)
    Leuk om weer je ervaringen te lezen...
    Tot weer eens op skype, was kei leuk :D
    Wij hebben een nieuwe laptop met ingebouwde webcam en microfoon, dus wie weet...

    Groetjes Inge

  • 05 September 2010 - 08:39

    Johan:

    Leuk dat je het daar goed hebt.
    Hier is het maar wat pokke weer dan weer regen en nu weer een paar dagen droog. Geniet maar van die mooie tijd daar. Voor je het weet ben je weer thuis.

  • 05 September 2010 - 10:52

    Moniek:

    He Els
    Wat goed om te lezen dat jij het zo goed maakt! Lijkt me best een relax bestaan tenminste zo klinkt het.
    Heel veel succes met alles en geniet ervan!!!
    Groetjes Moniek

  • 06 September 2010 - 09:49

    M.oomen:

    hallo els, wat fijn dat jeezo thuis voelt in nden vreemden!!ik hoor de verhalen van het thuisfrontprima,hier ook geniet van het aparteleven.wij voelen de herfst aan komen en zorgen voor een witte Kerstmis!!!het ga je goed

  • 06 September 2010 - 09:56

    M.oomen:

    met hulp van je moeder hebben we de manier gevonden om het "bericht"te verzenden wij ape trots ,ik had je echt nal eens een briefje gestuurd maar dat is ergens blijven hangen!!!!het is nu bijna 12 uur dan ga ik je Moeder weer uitzwaaien en jou dus ook BYE, BUE!!!!!

  • 10 September 2010 - 16:44

    Els:

    Hej Els,

    Hoe is het met je? Heb je al iets ontvangen.. Hier is het wel goed. afgelopen week naar de dokter geweest, nu spastische darm dus uitkijken met eten. maar dat komt weer goed hoop ik! Ik wens je nog veel succes en plezier daar!

    Liefs Marjolein

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Bowling Green

Ohio

Recente Reisverslagen:

09 December 2010

Oh kom er eens kijken!!

09 December 2010

Put your hands up for Detroit!

09 December 2010

Happy birthday to me!

09 December 2010

De 11 de van de 11 ...

03 December 2010

Spetter Pieter Pater, Lekker in het water!
Els

Actief sinds 04 Mei 2010
Verslag gelezen: 143
Totaal aantal bezoekers 14726

Voorgaande reizen:

13 Augustus 2010 - 19 December 2010

Ohio

Landen bezocht: