Roll along and fight for BGSU!!! - Reisverslag uit Bowling Green, Verenigde Staten van Els Hanssen - WaarBenJij.nu Roll along and fight for BGSU!!! - Reisverslag uit Bowling Green, Verenigde Staten van Els Hanssen - WaarBenJij.nu

Roll along and fight for BGSU!!!

Door: Els Hanssen

Blijf op de hoogte en volg Els

26 Oktober 2010 | Verenigde Staten, Bowling Green

Sport, een van de meest belangrijke dingen hier in de U.S. zo hadden we een aantal weken de eerst footballgame!! Opgedost in het oranje gingen we op pad. Gezellig op de fiets.. verbazing 1... wooow wat staan hier veel auto's! Eenmaal onze fiets geparkeerd gingen we het terrein op...

Zoals de titel al zegt.. Het lijkt wel een WK!! Het eerste wat we zagen waren campers... veel campers.. party tenten... veel party tenten.. en natuurlijk bier en barbeques... je raad het al.. veel bier en barbeques!

Overal waren mensen aan het barbequen bier aan het drinken en aan het feesten.. Alles was oranje... er stond een podium waar een bandje aan het spelen was het was gewoon fantastisch!! Hoe zou het dan in het stadion zijn.... na aangesloten te zijn in een rij van een halve kilometer en een half uur gewacht te hebben waren we eindelijk binnen...

Eerst de gang.. wooow net als in de film... toen de plaatsen.. plastic oranje stoeltjes en iedereen die in het oranje op de tribune zat met dingen om The falcons aan te moedigen. ROLL ALONG FOR BG WARRIORS ROLL ALONG FOR BGSU.

En toen begon het... eerst de band.. meer dan 250 muziekanten die Roll along gingen spelen en iederen zong uit volle borst mee:
"Ay Ziggy zoomba zoomba zoomba
Ay ziggy zoomba zoomba ze

Ay Ziggy zoomba zoomba zoomba

Roll along with B.G. Warriors
Roll along and fight for B.G.S.U"

Toen begon de wedstrijd, en ik kwam erachter dat ik hier toch niet zo veel van wist als dat ik dacht. Het was zeg maar echt een stop and play spel waardoor ik de game niet zo heel spannend vond maar door de hele sfeer in het stadion was het toch echt super vet!

De pauze was nog meer indrukwekkender, ook alle highschool bands gingen nu spelen.. woooww... er stond meer dan 1000 man "I got a feeling" te spelen van de Black eyed peas.. en of dat vet was! echt genoten!

Nadat de wedstrijd was afgelopen was ook iedereen helemaal opgewonden, het was echt ' Net als in de film!'

De ijshockey game van afgelopen weekend was misschien niet zo indrukwekkend wat betreft cheerleaders enzo maar het spel was echt fantastisch... 1 uur lang mensen die tegen elkaar aanvliegen, zingen van de falcons song!! schreeuwen als ze scoren... Echt dit zouden ze in Nederland ook in moeten voeren! Ik ben bij de komende wedstrijden van de partij bij Alles!

GO FALCONS GO!!!

• 27 Oktober 2010 - 07:21

Johan B:

Ha els.

Bedankt voor het mailtje dat je ook hier aan mij denkt. Ja inderdaad 25 jaar een kwart eeuw.
    Veel plezier daar en ik lees ook dat je van alle dingen goed geniet.
    Nog een paar maanden en dan ben je weer in het koude nederland.

Gr. johan

• 28 Oktober 2010 - 12:48

Mama:

kei leuke kaart liefs en groetjes mama

• 30 Oktober 2010 - 10:56

Thijs:

He Els, klinkt goed, bier en barbeque :)

nog veel plezier en de groeten van de ruige rovers